Základem je vědět, co lidé hledají

Analýza výskytu klíčových slov je výchozím bodem při tvorbě webových stránek či e-shopů nebo při jejich optimalizaci. Musíme totiž vědět, co uživatelé hledají, resp. jaká klíčová slova. Google i Seznam se totiž snaží ke hledaným klíčovým slovům nabízet co nejrelevantnější obsah.

Další důležitou úlohou analýzy klíčových slov je rozčlenění obecnějších témat na konkrétnější podtémata (tzv. klasifikace) a tak pomoci vytvořit vhodnou strukturu stránek nebo strom kategorií e-shopu. K tomu můžu výrazně napomoci i analýza konkurence.

Na základě analýzy provedeme návrh klíčových slov a zajistíme kvalitní a čtivé obsahy, které klíčová slova obsahují a zároveň uživatele zaujmou (tzv. copywriting).

Pokud máte zájem o analýzu klíčových slov u stávajícího webu nebo máte zájem o tvorbu nového skvěle fungujícího webu, vyplňte nezávaznou poptávku. V závislosti na oboru a velikosti webu se cena analýzy klíčových slov pohybuje od 2.000 Kč bez DPH výše.

Mám zájem o nezávaznou konzultaci

Naši spokojení klienti

Výběr z našich referencí

  • ARPIDA o.s.
  • ČESKÝ TRÁVNÍK
  • Advokátní kancelář HÁJEK - ZRZAVECKÝ
  • ProjectPharm

Navštivte naši kancelář

  • Adresa: Resslova 27, 370 10 České Budějovice, CZ
  • Telefon: +420 777 216 060
  • E-mail: info@avexa.cz
  • Pondělí až pátek - 8:00 až 17:00
  • Sobota a neděle - zavřeno

Fakturační údaje

  • Firma: AVEXAPro s.r.o.
  • IČ: 04827473
  • DIČ: CZ04827473

  • Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích oddíl C, vložka 24615.
  • Číslo účtu: Fio banka a.s. 2600947379/2010

Kontaktujte nás

Vyplňte tento kontaktní formulář a my se vám brzo ozveme.